That is the only reason I bought a membership and there is currently only one video and it isn't my interest

    They're working the first test batch now. Release TBD.

    doublevr Starting generation for trans and gay. Fingers crossed.

    4 days later

    Hi bl0ndej0n from a support perspective, can confirm we see your refund request and already offered a solution

      6 days later

      bl0ndej0n
      Sorry for the misleading. We'll update the blog post asap.

      22 days later

      PabloSLR you did not offer me an acceptable solution. You falsely advertised a product you did not have, so I bought it. When I asked why you didn't actually have the product I purchased, you said it was coming soon and offered to extend 30 days. You still don't have it, I still never got the product I paid for. I would like a refund, not another extension.

        bl0ndej0n We understand that the situation is not ideal, and the task is still in progress. I can also see that your refund request has already been initiated.